Kampanja združuje osebne hobije košarkarjev zunaj sezone z njihovimi edinstvenimi talenti na igrišču na način, ki bo zagotovo navdušil navijače, so prepričani pri Fibi. Da bi oboževalcem zagotovili edinstven dostop do svojih junakov in posredovali pristno pripovedovanje zgodb, so vsakega igralca posneli na ikoničnih lokacijah, ki so močno povezane z njihovimi potmi. Dončića so tako snemali na Kodelljevem v Ljubljani, Clarksona v San Antoniu, Watanabeja v Miyazakiju in Qija v Qingdau.
Najsodobnejše snemalne tehnike in računalniško ustvarjene slike so nato uporabili za ustvarjanje gladkega prehoda za vsakega igralca iz osebnega prostega časa v intenzivnost bitke na SP, ki prinaša fuzijo akcije, košarkarskih veščin in osupljive lokacije, še menijo pri Fibi.
Vse te elemente so združili, da bi zagotovili vznemirljiv, kinetičen film, ki bo oživil sporočilo #NothingElseMatters po vsem svetu.