Družba Lisca je zgodba o uspehu slovenske tekstilne industrije, katere začetek sega v leto 1955. Predvsem pogumne ideje in inovacije ter ljubezen do mode botrujejo dejstvu, da je Lisca danes eden vodilnih ponudnikov perila in kopalk v Evropi. Eurobasket za dekleta tako predstavlja utrditev blagovne znamke na evropskem tržišču med njihovo naravno ciljno skupino, s čemer se zgledujejo po priznanih blagovnih znamkah v tujini.
Podjetje Lisca je skozi svojo bogato zgodovino postalo uveljavljen ponudnik ženskega perila, kopalk in bluz v evropskem prostoru, upoštevajoč vse mednarodne standarde in merila, z žensko člansko reprezentanco pa je sodelovalo že leta 2017, ko je le ta premierno nastopila na evropskem prvenstvu v Pragi, tudi to uspešno sodelovanje pa je botrovalo k ponovnemu sklepanju partnerstva.
Ob podpisu pogodbe o pokroviteljstvu ženske košarkarske ekipe ter prihajajočega Eurobasketa za dekleta je direktor družbe Lisca, Luka Južna poudaril: "V Lisci od samega začetka poslovanja ženskam dajemo posebno pozornost. Visoko jih cenimo in se zavedamo njihovega pomena v družbi ter pri uspehu naše blagovne znamke. Podpiramo jih na vseh področjih, tudi v športu. Smo ponosni sponzor slovenske ženske košarkarske reprezentance in evropskega prvenstva za ženske leta 2023. Prvenstvo je priložnost za spodbudo mladim generacijam, da se navdušijo nad športom in stremijo k zdravemu načinu življenja. Želim si, da se v času prvenstva Slovenci združimo pri podpori naših košarkaric, da nadgradijo leta trdega dela z uspehom na domačem prvenstvu."
Generalni sekretar Košarkarske zveze Slovenije Rašo Nesterović je ob sklenitvi partnerstva prav tako pripomnil: "Izredno smo veseli, da smo se po nekaj letih ponovno dogovorili za sodelovanje s tako cenjenim podjetjem kot je Lisca, ki se je ponovno izkazalo s podporo slovenski ženski košarki. Glede na skupne načrte Lisce in Košarkarske zveze Slovenije verjamemo, da bo tovrstno sodelovanje tudi vodilo vsem ostalim organizacijam, da je zdaj pravi čas za podporo ženskemu športu. Z nestrpnostjo pričakujemo skupna dejanja Lisce in KZS za dodatno popularizacijo evropskega prvenstva v košarki za ženske in ženskega športa nasploh."
Direktor prvenstva stare celine v košarki za ženske, Emir Haskić pa je dodal: "Ženska športna tekmovanja predstavljajo odlično priložnost za nagovarjanje občinstva nežnejšega spola. Če pri tem združita moči Lisca, slovensko podjetje s tradicijo in organizator velikega dogodka z vseevropskim dometom v Sloveniji, lahko rečemo, da gre za naravno partnerstvo. Pri tem pa je pomembno in tudi navdušujoče, da slovenska podjetja izkoriščajo možnost, ki jim jo lahko domači organizatorji ponudimo."
O podjetju Lisca d.o.o.
Zgodba o Lisci se je začela leta 1955, z ljubeznijo do mode in strastjo do lepote pa je Lisca postala eden vodilnih ponudnikov perila in kopalk v Evropi. Njeni modni izdelki odražajo želje in zadovoljujejo potrebe potrošnic in potrošnikov v več kot 40 državah Evrope, Rusije in Bližnjega vzhoda. Podjetje prodaja perilo, kopalke in spalni program v več kot 130 monobrand trgovinah v evropskih državah, poleg tega pa so njeni pomembni kupci tudi specializirani butiki, predvsem v Zahodni Evropi.
Lisca uspešno združuje tradicijo s sodobnostjo in pri tem veliko pozornosti posveča izboru materialov, hkrati pa se dinamično prilagaja spremembam na trgu. Lisca prav tako zagovarja inkluzivnost in pozitivno samopodobo ter močno ženstvenost.
Nazaj
V žensko košarkarsko sredino vstopa Lisca
Ljubljana – Lisca d.o.o. in Košarkarska zveza Slovenije sta sklenila sodelovanje, s katerim je podjetje iz Sevnice postalo sponzor ženske članske reprezentance in Evropskega prvenstva v košarki za ženske.